BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

الثلاثاء، 2 فبراير 2010

عدنــــــــا ..

السلام عليكم ..
يا لهــــــــــــــــــــــــــــــــــوي بقــــــــــــــــــــى ..
معلش بس اصلي كنت عايزه اصرخ و ماسكه نفسي طول المده اللي فاتت ..
انا اكيـــد مش حكلم على اخر امتحان ده .. الكلام فيه محروق خلاص ..
كمان مش حكلم عن الايام اللي فاتت .. لاني مش عايزه افتكرها .. انا خدت كميه ادويه ف فتره الامتحانات دي تفتح صيدليه ..

امممممممم .. ده تقريبا كده مش لاقيه حاجه اكلم فيها :D

بس انا واحشني بلوجي اوي ..

و اوضتي واحشاني .. و شبشبي الاخضر واحشني .. و مخدتي و ملايه السرير اللي عليها ميكي واحشاني .. انا حسه اني كت ف العراق و لسه راجعه ..

كمان عايزه اقول اني بحب ايمان اوي .. و اني مقدرش استغنى عنها .. لانها اختي .. مفيش حاجه ف حياتي ما تعرفهاش .. فاهماني اكتر من نفسي .. و جدعه .. يا رب ما تبعد عني ابداا

كمان في ناس بحبها .. عايزه اقولها اني بحبها اوي .. اوي يعني ..

كمان عايزه اشتغل ف مشروع التخرج بقى ..

هي مالها قلبت معايا برنامج اطلب و اتمنى كده ليه ؟ بس اصلي لازم اكتب حاجه و خلاص :)

لا .. انا كده بقيت خطر ع البلوج .. اقوم انام بقى .. اسـتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــراحه

تصبحوا على خير .. زواري اللي مستحملني :D

10 comments:

Angel يقول...

طيب يا رنا هابى زلانتين داى وعقبال الفرح
وربنا يخليلك ايمان بحس انى مطمنه عليكم وانتوا مع بعض (دا جد ع فكره مش بهزر انا :P:D(
وبوسيلى الدبدوب اللى ع الكوميدينو اللى جمب السرير وتصبحى ع خير يا حبيبى :* :x

mr.metoo42@gmail.com يقول...

ٍSweet Vacation ISA
Forget or try to forget these exams
just have fun

we ya rab ye5alikom le ba3d for ever ISA

eman D. يقول...

el yom kan fazeee3 el 7a2ee2a...
w b3deen b2a lateef ..
a7la 7aga ya rana en ana w enti gebelat .. ma fakarnash n3ayat aw 7ata netnarfez mn el emt7an... :D
tal3een ned7ak zy ma nkoon m2afleen el emt7an!!
love U awyyyy ya Rana...
waiting for the Sat. b2a ;)

Ahmed Samir يقول...

هابي اجازه عليكي :D

Hunikal يقول...

happy agaza isA
have fun :)

Mostafa Elgayar يقول...

هابي اجازه
واهلا بعودتك من العراق سالمه
وسلامي للشبشب الاخضر وجميع الحاجات الموجوده
:D
سلام
:)

bosycat يقول...

kol agaza wenty tayeba ya nosa :)

Amany يقول...

كل أجازة وانتى طيبة يارنا

يارب ان شاء الله تبقى أجازة سعيدة علينا كلنا :)

BooDy يقول...

المهم تعملي اللي نفسك فيه ف الاجازة دي عشان ترجعي فايقة للدراسة :)

هابي أجازة :)

سلام

MY FATE يقول...

ياااااااااااااااااه
لولولووولووووولي
الاجاااااازة يا رنا
فرحانة فرحة الإبل والله :D
الحمد لله
مبروك علينا الاجازة يا رنون :*