BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

الأحد، 27 ديسمبر 2009

سكشن بحري

السلام عليكم ..
والله انا بدأت احس ان البلوج معمول عشان المصايب النفسيه اللي بتحصلنا ف الكليه دي .. و مش عارفه الحقيقه بعد الكليه ان شاء الله ان شاء الله ما تخلص انا حكتب ايه .. بس هي تخلص بقى و ان شا الله بعدها اكتب عن ارتفاع اسعار البرتقال ابو سره و تأثير ذلك على نفسيه الشعب المصري ..

النهارده كان سكشن بشمهندسه عزيزه على قلبي جدا يعني منزلتها ف قلبي زي منزله الكبيره كده بالظبط .. حاولت كتير اعبرلها و اصرحلها بمشاعري الرقيقه جدا اوي دي من ناحيتها .. بكل الوسائل ..لكن البعيد ما بيحسش

و بدأت تشرح ..
و بدأت انا ابني اسطول المراكب ده ..




طبعا لان ايمان بتكن لنفس المعيده نفس المشاعر اللي انا بكنهلها بالظبط .. اشتركت معايا ف عمل المراكب دي .. و كل واحد عمل مراكب على اد حجمه .. و بالتالي انا عملت مراكب كبيره . و ايمان عملت مراكب ضئيله ( سوري يا ايمان :D )

ابص عليها ..الاقيها لسه ربنا مديها القوه و العافيه و مستمره ف الشرح ..
غيرت اتجاه الاسطول ..







حتى القبطان جبته .. و الله ما بخلت





وابحرنا ف عالم المجهول مع البشمهندسه الرائعه .. لا ! بل الاكثر من رائعه .. بشمهندسه نهى .. اللهم اما صلي ع النبي يعني ..

المره الجايه اعملها فريق الكشافه ان شاء الله ..

21 comments:

bosycat يقول...

=))=))
عسل والله يارورو :D
انتوا كان ناقص تجيبوا الباسكت وتملوه مايه وتعملوه بحر وتغرقوها فيه
" داحنا هنريحوووووووووووكى " :D

mahmoud metwally يقول...

يا جماعة راعو انى فى شركة يقولو عليا ايه وانا بضحك كداااااا

هى عزيزة علينا كلنا بس مش لازم تصرحى باى حاجة عشان نخرج منها سالمين

بس هو فى مركب على مقاسى ؟؟؟ :D

eman D. يقول...

مش دا صباعي ؟!! :D

وطاقية القبطان دي كانت اهداء من ايمان..
والطيارة اهداء من ايمان التانية..
واماني نصحتنا ف زاوية التصوير..
كله شاركنا الحلم..
وحلمنا وحققنا الحلم وفركشناه ووزعنا المراكب ع العيال..

تفتكري يا رنا كنا نديها مركب هدية..لأنه ساعدتنا ف تحقيق الحلم؟!! :D

Peri يقول...

بجد والله والله مضحكتش بالطريقه دى من زمان والله يارورو انتى عسل جدا

يارب تفرحى يارورو وكل حياتك تبقى ضحك ...

سلامى لكل اللى ساعد فى تحقيق حلمكو
D:

Angel يقول...

دا كان الماكينج بتاع pirates of caribbeans صح :lol:

انا كنت هاموت من الصبح واعرف اخدنا ايه انهارده
الحمد لله اخيرااااا عرفت :D

Rana يقول...

bosycat
=======
تصدقي يا سيما صح هي فعلا كانت محتاجه ريا و سكينه .. والله كنت عايزه ارميها م الشباك بس قلقانه لحد يلقفها من تحت :D
ربنا يخليكي يا حبيبي و تضحكي دايما ..

mahmoud metwally
================
هيهيهيهيهي .. يا رب دايما بتضحك يا بشمهندس .. اه احنا عندنا كل المقاسات و في برباط كمان :D

emanD
=====
انا لو ف يوم م الايام حديها حاجه ..حديها ف وشها ان شاء الله ..

peri
====
ايه النور ده كله والله .. يا رب يخليكي يا راويه يا جميله .. تعيشي و تضحكي على طوووول :D

Angel
=====
ابقي تعالي معانا ورا ده كات هيصه .. ده احنا غرقنا المراكب و حنطلع العوامات ..:D

Mostafa Algyar يقول...

هههههههههههههههههههههههه
طبعا بعد مقدمت الضحك الطويله دي
انا كنت حاضر السكشن دا باين
بس انا مسمعتش اي ضرب بين السفن ولا حتى
صوت صناعة المراكب ولا صوت الابحار

بس كويس والله اهو حاجه مفيده والله لو بعرف اصنع مراكب مكنتش ترددت اني اساعد في العمل العظيم دا
بدل ما انا قاعد كدا مش عارف اعمل حاجه

عاوزين المره الجايه بقى دبابات او صواريخ ونعلن الحرب عليها
:D

Ahmed Samir يقول...

ههههههه كل ده حصل ف السكشن
ياصبااااح الفرااااغ يعني lol

la principessa يقول...

=))=))=))=))
وانا فين يا رنا؟!! تحضرى من غيرى برضو؟!!
تخيلى لو كنت معاكم؟!!
والله لكنا اطردنا المرة دى =))...
القبطان حلو يا رنا بجد
دا السبابة؟=))!

Amany يقول...

=)) =))
ههههههههههههههههههههههه والله العظيم دا كان سكشن ... =))
يمكن ساعد على كدا العوامل الجوية البيئية المحيطة

رنا وايمان انا شلت المركب الصغير والكبير معايا والله .. مش هفرط فيهم ان شاء الله :D :D

ايمان .. القبطان دا جامد جدا بجد =))

Amany يقول...

آه أحب اقولكوا ..ان رنا بعد عملية صنع وتصوير المراكب فى وجود عمو القبطان حفظه الله

قامت بتوزيع المراكب الصغيرة منها والكبيرة على أفراد العمل =)) =))

وانا خدت اتنيييين =))

Rana يقول...

Mostafa2lGayar
=============
ههههههههه.. و السكشن بعينه احنا اللي كنا عملين انقلاب على يمين حضرتك :D
والله ما انا حرماها من حاجه و المره الجايه ان شاء الله ( حزقلها ) بالطوب ..
الشي الوحيد اللي استقدته م السكشن ده الحاجات اللي خدتها من حضرتك .. الف شكر :)

AhmedSamir
==========

:D
Basma
=====
والله العظيم كان نقصك :D
كنتي ق المالتي ميديا ..احنا خلاااص بقينا علامه مسجله ق السكاشن بتاعتها ..
اه ده سبابه ايمان :D

Amany
=====
هههههههههههههههه.. طاقم العمل اتوزع .. اوعي تفرطي فيه يا منامينو
وريه لولادك ان شاء الله .. و على جثتي ي ي ي لو ف يوم م الايام حد فيهم دخل الكليه دي :D

e_emy يقول...

هههههههههههه

والله كان سكشن تحفه
والحمد لله اخر الاحزان

وانا لسه معايا مركبتين تذكار للحدث

وراس القبطان جميله جداا
علشان انا الى عملاها P:

وحلوة سكشن بحرى دى D:

la principessa يقول...

انا كنت طيبة يا رنا =))

خلتينى(غصبا واقتدارا)ابقى علامة مسجلة عندها!!
كله بسببك =)) ابقى خلينى مكتومة احسسسسسسسسسنز

eman D. يقول...

حتى القبطان مقروف ومكشر؟! :D
دا حلف ماهو حاضر السكشن دا تاني

BooDy يقول...

هههههههههه
فكرتوني بمحاضرة عملنا فيها حركة مشابهة

بس مكانش الموضوع مقتصر على المراكب بس

كان في مراكب و ضفادع و صواريخ و نجوم و حاجات بتفرقع

:D

ماهو ده اللي بيصبرنا ع الحضور للناس اللي مبتعرفش تشرح!!

Rana يقول...

e-emy
=====
منوره يا ايمان :) .. الطاقيه بتاعته كانت بتلات رؤوس حموت و اعرف عملتيها ازاي :D

Boody
=====
احنا نحط مراكبنا مع صواريخكوا و نشن الحرب ع الكليه :D

كمان لو بني ادم ما بيعرفش يشرح بس اسلوبه معقول ..ماشي نتحمله و نذاكر لوحدنا ..انما ده ربنا حرمها من اللي اتنين ..اسلوب و خبره .. والله ده من كله

MY FATE يقول...

ههههههههههههههههههه
أموت انا فى المراكب
انا باقول نعمل مركبة كبيرة قوووي ونهرب بيها من الكلية دي بسررررعة
قبل أما أفكر أقتل وأنتحر
حد يلحقني بقي
بس حلو قوي القبطان بتاعتكم ده
:)
يلااااااا

Mirage يقول...

ههههههه عسل يارنا بجد ...... انا السنة دى بقصر ومش بحضر اصلا قولت بلاش اضيع وقتى معاهم اكتر من كدة ^_^
كفاية عليهم تلات سنين من عمرى وانتى عارفة بقى الوقت من ذهب ههههههههه

لابجد كل شوية بسمع عنها كلام بيزود معزتها عندى بالرغم من انها مش بتدينى
ادى جزاة اللى يدخل اى تى ^_^

ربنا يعينكم ويفك كربكم

Hunikal يقول...

حاسبات تتحدي الملل فعلا مهما كان السكشن :))
بس تحفة القبطان دة

MoNa El SaYeD يقول...

ههههههههههههههههههههههههه
تحفه يا رنا تحفه بجد
يعني اسطول بحري بحري جامد يعني

بس والله كويس انكوا عرفتوا تستغلوا وقتكوا

انا ببئى قاعدة محتارة اعمل ايه
حتى الموبايل مبيبئاش فيه شئ يشجع
ولا الشخبطة في الكشكول ولا السرحان ولا اي شئ

متنسوش تحجزولي معاكم في الأسطول القادم لو في تاني يعني
:))

وبجد فرق العمل صاحب هذا الاسطول
احسن فريق عمل شفته
:))
دقه دقه دقه يعني وشغل بضمييييير وتقنية عالية جدا:)))

والقبطان طبعاً ولا كلمة عليه