BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

الأربعاء، 2 سبتمبر 2009

حلم ع الماشي

السلام عليكم ..
الموضوع مش زي ما تخيلتوه .. حلم و طموح و كلام من ده ..
لا ده حلم بجد حلمته و انا نايمه .. و انا اللي زيي اصلا النوم خطر عليه .. لاني بطلع كابتي كله ف احلامي و ف الاخر اصحى مخضوضه ..
بس ده حلم كوميدي شويه .. في شويه حاجات كده ف اول الحلم ليها علاقه بحياتي انا و ملهاش علاقه بموضوعنا ف حنطنشها :D
نيجي للجزء المهم .. حلمت اني جايه الكليه و ايمان جايه بتقولي انتي كنتي فين و كده ؟ و بتقولي لسته المشاريع نزلت انتي ما بعتيهاش ليا ليه ( ده طبعا لان اخر حاجه قبل ما انام قريت لسته المشاريع بتاعه التخرج بتاعتنا و شتمتها و نمت :D ) فقلتلها انا بعتلك اللينك بتاعها و الله و دلوقتي نسأل و نتأكد .. كان معانا اتنين صحابنا قالولنا احنا حجزنا تذكره عشان نسأل ( ف الحلم السؤال للشؤون بقينا بنحجزله تذكره و نقف ف تابور عشان نسأل سؤال و ميعاد الاسئله من الساعه 2 لغايه 3 ) و اسمنا اخر اسم ف الطابور فبقولها خلاص يا ايمان حجزولنا معاهم اهم .. دلوقتي نسأل و نفهم ..
اه اه اه .. بجد والله سبحان الله .. عقلي الباطن مسيطر عليه فكره واحده ..ان الكليه دي مفتريه و بتذلنا و حطلع روحنا باذن الله ( قال يعني هي لسه مطلعتش) ..
الموضوع مبقاش هزار ده انا فعلا مخي لسع !
النهارده .. بعد ما خلصنا و مشينا و ركبت التاكسي انا و ايمان و بطلع بقى الفلوس عشان احاسب .. اتفاجأت اني نسيت موبايلي ف المعمل !!
و الله الراجل بتاع التاكسي الله يكرمه ( بعد ما حمد ربنا و باس ايده وش و دهر انه هو بعقله ) راح مفرمل لوحده كده فجأه من غير ما اقوله حاجه.. و رحت نازله جري انا و ايمان راجعه الكليه تاني ..
انا فعلا كنت بكامل قوايا العقليه قبل ما ادخل الكليه.. كنت كويسه كده و مركزه ..بابا ما بقاش يقولي غير ركزي ..صحصحي .. بصي يا بنتي ادامك ..دايما انا ماشيه و دماغي ف كوكب تاني :D
دلوقتي بقيت عبره ف العيله .. يعني اللي مش حيشرب اللبن قبل ما ينام يا ولاد حيبقى شبه رنا كده .. ( دعــــــابه :D )
طب و بعدين .. و انا صاحيه بتعذب منها و و انا نايمه بقطعلها تذاكر .. اروح فين ؟؟؟ :D
يلا ســـــــلام ..

11 comments:

eman D. يقول...

وكتاب الله ماهو حلم وبحق وحقيق...
عن قريب ان شاء الله..حلمك المبارك ده هيتحقق..
دي اخر فرصة للكلية دي انها تقتلنا قبل ما نتخرج ان شاء الله..
والكلية مش ناوية تضيع الفرصة..
شوفتيني وانا واقفة على حرف الحفرة اللي مفروض تبقى باب اسانسير؟..والله كنت هقع..
(الكلية بتنصبلنا افخاخ عشان تلحق تقتلنا)

BooDy يقول...

طيب من فضلك ياريت ماتحلميش أحلام من دي تاني عشان منروحش في داهية!!

:D

baby يقول...

ربنا يشفيكى يارنا :P

معلش معلش :D

Rana يقول...

emanD
=====
تصدقي بدأت احس فيها بالمكر .. بتلف و تحوم كده عشان تقتلنا بس بصوره غير مباشره عشان ما يتثبتش عليها الجريمه ..
Boody
=====
هههههههه , والله حاولت كتير اسيطر ع الحلم و اصحى بقى لكن ماصحتش الا بعد ما قطعنا التذكره ووقفنا ف الطابور:D
الحلم الجاي هناك وقفه ان شاء الله..
baby
====
شكـــــرا :D
انا فعلا محتاجه اتعالج عندك حق ..

Mostafa Algyar يقول...

والله وانا كمان كل احلامي اقصد كوابيسي عن الكليه واللي بنشوفه منها
واخر المطاف هي مشاريع التخرج والدكتور عطوان واللي هيعمله فينا وبقالي ساعه اتناقش معاه هو مش عارف يقولي عاوز ايه وانا مش عاوز اسيبه الا لما اعرف هو هيودينا فين

وعجبـي

والنهايه سلام

MY FATE يقول...

لا حول ولا قوة الإ بالله
الكلية خلصت علينا :D
"يعني اللي مش حيشرب اللبن قبل ما ينام يا ولاد حيبقى شبه رنا كده .. ( دعــــــابه :D )"
طب أنا مابحبش اللبن وبعدين أنا حالتي تدهورت برضه أعمل ايه دلوقتي؟ =))
بطلي أحلام يا بنتي وخديها نصيحة من مجرب ;)
سلاااام

Rana يقول...

Mostafa 2lGyar
==============
هو فعلا دكتور احمد بيحسسني ان الحياه مهلبيه كده شويه :D
بس احسن م الكنافه بتاعه دكتور مأمون :D
شكرا لمرور حضرتك .. منور :)

MYFATE
=======
طبعا بعد الحلم اللي حكتهولك النهارده .. تعرفي ان حلم امبارح ارحم كتــــــــير .. :D


ِشكـــــرا للمرور جميعا ..

Ahmed Samir يقول...

الحمد لله مبحلمش بالكليه خالص
كل احلامي عفاريت ورعب :D
بعيدا عن الكليه دي

Mirage يقول...

هههههههههه لا تعليق ......... حسبنا الله ونعم الوكيل

اللى مهون علينا موضوع الكلية واللى بتعمله فينا اصحابنا فى الكلية ووجودنا معاهم

Rana يقول...

A7medSamir
==========
والله حضرتك كده الكسبان ..:D

Mirage
======
عندك حق يا نسوم و الله ..
و الموضوع مضايقني .. عشان حنسبها..
منوره يا حبيبي البلوج :)

la principessa يقول...

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه