BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

الأحد، 26 أبريل 2009

كلمه شكر

السلام عليكم ..
البوست ده مخصوص لاحلى و اجمل صديقه و اخت ليا فعلا ... ايمــــــــــــــــــــان ..
من غير ما اقولك انا بحبك اد ايه .. انتي عارفه كويس ..
لكن انا عايزه اقولك ع الملاء... شكــــــــــــــــــراا ..
على حاجات كتيـــــــــــــــــــــــــر .. لكن اهمها و اللي خلتني اكتب البوست ده ..
وقوفك جمبي اليومين اللي فاتوا ..
لانهم يعتبروا من اصعب الايام اللي مرت عليا ..
رغم ان معظمها وقفتي معايا فيها ..
لكن دول بالذات كنت محتاجاكي اوي ..
و انتي ما ادتنيش فرصه حتى اقولك اني محتجاكي ..
و حتى لغايه النهارده ..
فضلتي برضه واخده بالك مني ..
و كنتي خايفه عليا اكتر ما انا خايفه على نفسي ..
ده انا كل ما اسرح تفتكري جرالي حاجه ..
تسألني " رنا انتي كويسه ؟"
مع اني والله كنت مركزه بس ف المحاضره
:D
انا فعلا بحبك اوي .. و عمري ما حعرف الاقي زيك بني ادمه كده ..
لازم اخلي بالي منك على فكره :)
ربنا ما يحرمني منك ابدا ..

5 comments:

mr metoo يقول...

ba7b awe gaw el sadaka da
rabina ye5alikom le ba3d
we daymn m3a ba3d ISA

MY FATE يقول...

ربنا يخليكم لبعض
بجد مفيش أحلي من الأصحاب فى الدنيا
وخصوصا أني مليش أخوات بنات فالبنسبة ليا أصحابي دول حاجة تااااااانية خاالص بجد
تعيش الصداقة :)
سلااااام يا باشا

eman D. يقول...

ربنا يخليكي يا رنا...
انا كمان بحبك..
و متأكدة اني مش هلاقي حد زيك...

بس بطلي تتخيلي ان ده مش طبيعي..
انتي شخصية طيبة ومتواضعة وبتهتمي باللي بتحبيهم اوي...
و طبيعي انك تتحبي...

واحنا دايما على اتفاقنا ان شاء الله..

i avu too
:)

baby يقول...

ربنا يخليكوا لبعض يارب :)

وتفضلوا دايما مع بعض كده باذن الله :)

بحترم انا الناس اللى بتحترم معنى الصداقة بجد .. ماشاء الله :)

Mirage يقول...

ربنا يديم صحوبيتكم فى الخير دايما يارنا ^_^